27 mei, White Moutain - Reisverslag uit White Mountain Lake, Verenigde Staten van Renee Bleeker - WaarBenJij.nu 27 mei, White Moutain - Reisverslag uit White Mountain Lake, Verenigde Staten van Renee Bleeker - WaarBenJij.nu

27 mei, White Moutain

Blijf op de hoogte en volg Renee

29 Mei 2016 | Verenigde Staten, White Mountain Lake

Vandaag reden we van Qeubec City in Canada naar de White Mountainin Amerika. Dit was bijna de hele dag rijden. Toen we de grens over gingen hadden we de paspoortcontrole in Amerika. Wat een gedoe weer. Overdreven! Machiel en ik waren er gelukkig zo door maar een groepsgenoot van ons moest blijven zitten en haar paspoort werd nader onderzocht. Pas na een half uur kon ze weer naar buiten. De oorzaak: een fout van de Amerikanen bij de paspoortcontrole aan het begin van de reis was er vergeten een stempel te zetten in haar paspoort.

Eenmaal aangekomen bij de White Mountain konden we prachtige foto's maken vanuit de bus. En later stopte we op verschillende uitkijkpunten waar we ook mooie foto's konden maken.

Rond een uurtje of 4 kwamen we aan bij het hotel. Ze hadden Wifi maar later bleek dat de kamer te ver van de balie af om Wifi te ontvangen. Wel stond er een bubbelbad naast ons bed, hoe luxe is dat?

Avonds toen we onderweg naar buiten gingen om te eten kwamen we onze groep tegen en hebben we besloten om lekker met zijn alle te eten. Dus het werd geen pizzahut zoals wij eerder in gedachte hadden maar een rode schuur genaamd sea dog. Het eten was heerlijk en het was hartstikke gezellig.

De reisleidster vinden de meeste waaronder Machiel en ik niet zo geweldig, ze heeft niet veel kennis van zaken. En let heel erg op de tijd.

• 29 Mei 2016 - 21:23

Bertha:

Haha geweldig een bubblebad naast je bed..dat is nog eens wakker worden.
    Geniet nog maar van jullie laatste 2 dagen.
    Kijk uit als jullie weer thuis zijn naar jullie verhalen.
    Liefs Bertha

• 30 Mei 2016 - 09:31

Martine:

Wat leuk om al jullie belevenissen te lezen, wat een ervaringen!
    Geniet er nog even van en ik ben heel benieuwd naar alle mooie foto's.