23 mei, Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Renee Bleeker - WaarBenJij.nu 23 mei, Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Renee Bleeker - WaarBenJij.nu

23 mei, Toronto

Blijf op de hoogte en volg Renee

27 Mei 2016 | Canada, Toronto

We hebben een half uurtje gereden met de bus en daarna gingen we tanken. Toen moesten we uit de bus, het tanken zou ongeveer een half uur duren. Na het tanken konden we weer de bus in. Na 2 uur rijden kwamen we aan bij de Niagara watervallen aan aan de Amerikaanse tijd. Hier hadden we van half 11 t/m 13:00 de tijd om deze te bekijken en te lunchen. (Eten mag niet in de bus). Eerst hebben we wat mooie foto's geschoten en daarna zijn we in een blauwe poncho het bootje op gegaan om vlak langs de watervallen te gaan. Helaas waren we niet met de reat van de groep omdat we dat bootje hadden gemist doordat we in eerst mis waren gelopen. Het boottochtje was heel indrukwekkend. We gingen vlak langs de watervallen en werden nat van het water. Om 13:00 reed de bus richting de Canadese grens. Dit was nog geen 5 minuten rijden. We moesten de bus uit en door de paspoortcontrole. Zo gepiept. Wel even wat anders dan bij Amerika. Eenmaal in Toronto aangekomen kregen we een kleine stadtour

In Toronto was Victoria queensday aan de gang, de koninginnedag van Canada. worden veel films opgenomen omdat dit goedkoper is dan in Chigago of New York. En de stad voldoet met de hoge gebouwen aan een goed decor. Na de stadstour konden we voor 45 minuten de stad zelf verkennen en daarna gingen we met de groep de CN Tower in. Mij leek die van buiten af niet zo hoog. Machiel vondt van wel. Eenmaal boven was het in ieder geval een schitterend uitzicht. Rond 17:00 gingen we daarna naar het hotel.

• 28 Mei 2016 - 10:37

Jan:

Mooie verhalen met als '' hoogtepunt '' CN-Tower.
    Dat was in de tijd dat wij er waren zeker een mooi hoogtepunt .
    Ook om over de glasplaten te lopen.