21 mei 2016, Washington - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Renee Bleeker - WaarBenJij.nu 21 mei 2016, Washington - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Renee Bleeker - WaarBenJij.nu

21 mei 2016, Washington

Blijf op de hoogte en volg Renee

23 Mei 2016 | Verenigde Staten, Washington

Vandaag regende het nog al, we hadden een ochtendtour door Washington met een Amerikaanse reisleider omdat Washington alleen maar door Amerikaanse reisleider gedaan mag worden. Dus lastig voor Machiel en vooor mij een klein beetje. Ikv weet v het meeste wel te verstaan. We reden als eerst met de bus naar een beroemde begraafplaats waar astronauten en presidenten begraven lagen, een daar van is John F. Kennedy die in 1963 is vermoord. Ook liggen hier soldaten máár alleen degene die door hun werk onderscheidingen hebben gehad zoals lintjes. Er lagen bijna geen bloemen omdat deze in Amerika vrij snel worden weggehaald. Het was erg mooi om te Zien. Maar ik was erna helaas doorweekt van de regen. Daarna reden we naar een plek met 3 monumenten voor de veteranen van Amerika van de oorlog met Vietnam. Een van de monumenten was een muur met alle overleden soldaten waarin de namen van hen geschreven stonden. Een ander monument waren er een aantal soldaten in beeldvorming na gemaakt waarvan er nog een levent is máár die niet wel een been, een oor rn een arm. Als laatste gingen we naar het witte huis waar 20 mei nog een man was geweest met een wapen. Daar zijn we voor het witte huis op de foto gegaan. Het v was weg dringen. In de middag hebben we vrij weinig gedaan.

• 23 Mei 2016 - 15:49

Bertha:

Leuk om weer een verslag te lezen!
    Indrukwekkende excursie maar wat jammer van het weer, tip.. een pluutje of poncho.
    Zo wat ik kan zien hebben jullie nu goed weer bij de Niagara falls..18 gr. met een zonnetje.
    Veel plezier samen; groetjes Bertha

• 23 Mei 2016 - 20:15

Yvonne:

Mooi verhaal, moest even puzzelen op die nog levende soldaat met ontbrekende onderdelen. Groetjes en veel plezier de komende dagen. Yvonne

• 28 Mei 2016 - 17:42

Bertha:

Mooi jullie belevenissen te lezen.
    Hebben jullie een gezellige groep en een goede reisleidster.
    De biggerst hamburger al aangetroffen. Jullie hebben vast mooie hotels.
    Het schiet al op..geniet er samen maar lekker van.
    Groet uit het zonnige Apeldoorn.